Treści związane z frazą: marketing

Jak powstaje komiks?

Komiks, traktowany zwykle jako medium, delikatnie mówiąc, pośrednie, jest na ogół niedoceniany. Czyta się go szybko, bezboleśnie i odkłada równie szybko na półkę.

Ipody, palmtopy …zdobywają rynki

Wszystko dookoła nas zyskuje przedrostki i-, e-; Ipody, Iphony, a teraz też i Ipady, otaczają nas z każdej strony i biją rekordy sprzedaży. Trudno powiedzieć, czy ułatwiają nam życie, czy też jeszcze bardziej komplikują.

Art & Fashion Festival - moda na wyciągniecie ręki

Poznań z roku na rok robi się coraz bardziej kreatywnym i interesującym miastem. Wielbiciele mody wiedzą dlaczego: jednym z bardziej znaczących powodów jest coroczny festiwal „Art. & Fashion”. Pierwsza edycja odbyła się 4 lata temu i od tego czasu trudno wyobrazić sobie październik w Starym Browarze bez tej imprezy.

Pogromcy czasu

"Bank czasu pokazuje, że pieniądze, nie są nam do wszystkiego potrzebne. Jest to odrobina dobrej woli i odrobina czasu, dzięki którym możemy nauczyć się wszystkiego czego chcemy, na co w obecnej chwili nie mamy pieniędzy" rozmowa z Katarzyną Sulejewską animatorem Banku czasu.

Grudniowy kalendarz wydarzeń

Ostatni miesiąc każdego roku nieodzownie kojarzy się wszystkim ze świętami Bożego Narodzenia. Niemniej jednak, jest to również miesiąc, który obfituje w wydarzenia nie tylko o charakterze świątecznym. Specjalnie dla Was zebraliśmy najciekawsze i najbardziej zróżnicowane propozycje. Warto wygospodarować sobie odrobinę wolnego czasu, bo jest z czego wybierać.

Nie rozmawiaj z obcymi (a w internecie przede wszystkim)

W latach 90. hitem telewizyjnym były telezakupy Mango. Mili i jowialni sprzedawcy zachwalali produkty, które rzekomo znali z codziennego użytku. Rozpływali się w samych superlatywach nad zaletami produktów i co 5 minut dorzucali coś „gratis”. Żeby poprzeć swoje wypowiedzi zapraszali „zwykłych ludzi”, „takich ja ty i ja”, którzy dzielili się własnymi spostrzeżeniami na temat urządzeń oferowanych przez Mango. „No skoro im się to podoba – ja nie będę zawiedziony” - myślało wielu Polaków nieobznajomionych z zachodnimi technikami manipulacyjnymi i kupowało. Te czasy już minęły, a my wierzymy, że dokonujemy rozsądnych wyborów wybierając się na zakupy, ponieważ sami szukamy i sami sprawdzamy informacje o wymarzonych produktach w internecie. Myślisz, że w ten sposób sam podejmujesz decyzje? Przeczytaj artykuł i pomyśl jeszcze raz.

Internetowe targi popularności

„Patrz jaka franca, at list for fiter szwagier” - te słowa zna pewnie każdy polski internauta. Niezaznajomiona z internetem osoba może się poczuć zupełnie zagubiona, ponieważ nie są to słowa z telewizji, ani z radia, ani z gazet. Nie stoi za nimi żaden polityk, aktor, muzyk, celebryta. Kultowe już słowa należą do nieznanego do tej pory Polaka z USA. Filmik z jego udziałem bije nad Wisłą internetowe rekordy popularności. Jest to świetny przykład nowego sposobu oddziaływania na masową wyobraźnię – internetowego memu.

Święto na co dzień

Nudzisz się? Za oknem leje, znajomi siedzą po domach, a w internecie, nic cię już nie jest w stanie zaskoczyć? Nawet na taką nudę znajdzie się sposób – wystarczy zerknąć do kalendarza. Pod, pozornie nudnymi dniami, jak 14 maja, 7 grudnia, czy 4 luty, na pewno kryje się coś ciekawego. I bynajmniej nie mam tu na myśli urodzin babci, rocznicy śmierci praprapradziadka, czy imienin dalekiego kuzyna.

Atak klonów, czyli o cosplay słów kilka

Każdy z nas w dzieciństwie na pewno marzył o tym, żeby przez chwilę wyglądać jak swój ulubiony bohater filmowy lub komiksowy. Czasami chcielibyśmy widzieć w sobie Supermana lub Larę Croft. Wszystko przed nami. Wiedzą o tym pasjonaci cosplay.

Z szosy na tor!

„Ciężko jest wskazać jedną konkretną rzecz, którą uważam za najlepszą. Z pewnością bardzo oddziałuje na moje zmysły i wyobraźnię, poczucie wolności i mocy jaką daje jazda na motocyklu. Można to porównać do średniowiecznego rycerza, który na swoim rumaku przemierza kolejne doliny i zdobywa świat.” Zapraszam na wywiad z Bartoszem Szablewskim miłośnikiem szybkich maszyn i początkującym rajdowcem.

Dobry marketing - źródło efektywnie działającej firmy.

Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?

Skok do góry [g]